TA-elektronikk_logo-roed
VELG TRYGT - BRUK FAGFOLK - SPØR OSS!
Kontakt
Kontaktside
Nedlasting
Nedlasting
teamviewer-logo
Fjernhjelp
19.april.2021

Har du akkurat startet din egen bedrift, og lurer på hva du trenger for å kunne sende ut varer?

Har du behov for å sende varer hjem til dine kunder? Er du en oppstartsbedrift som skal sende ut varer? Sender du ut varer og er lei av å teipe fast fraktlappen? De fleste som driver en bedrift på nett selger en vare eller produkt. Om den varen skal sendes ut til kunde, blir dette gjort via post, med for eksempel Bring eller PostNord. Mange lurer på hva som kreves for å kunne gjøre dette raskt og enkelt.
3
En Zebra ZD421d passer perfekt enten det er på skrivebordet eller på lageret. Liten og kompakt kvalitetsskriver.
Er det en kostbar investering?
Mindre bedrifter eller enkeltmannsforetak som akkurat har startet opp syns kanskje det er skummelt med større investeringer i en tidlig fase. Vi har satt sammen en pakke som er meget prisgunstig og som er billigere enn de fleste skulle tro. For kun kr 3 950,- (ekskl. mva) får man både etikettskriver og etiketter til 1800 sendinger.  Prisen inkluderer frakt og miljøgebyr. Trykk her.

Hva trenger jeg for å komme i gang med sending av varer?
En liten etikettskriver som f.eks. Zebra ZD421d sammen med fraktetiketter er alt som trengs. Da kan du skrive ut fraktetiketter raskt og enkelt, og lime disse direkte på sendingen din. Etiketter kan generes direkte i Mybring ellermed et fraktprogram som Axia frakt eller Consignor og det er bare å fylle inn adresse, størrelse og vekt. Det er tidsbesparende, og gir ikke minst et langt mer profesjonelt inntrykk enn å skrive ut på A4 ark som teipes fast.

Jeg finner billigere skrivere på nett!
Det er mulig å finne noen skrivere som er litt rimeligere enn ZD421d. Her er ofte forskjellen at disse kun kan bruke spesielle etiketter som er meget kostbare. Dette er en kortsiktig rimeligere løsning, men som over tid vil koste betydelig mer. TA Elektronikk er Zebra business partner printer repair specialist. Dette betyr at vi er sertifisert verksted som kan utføre service og reparasjoner på produktene. Her får du en rask og god løsning i forhold til hva mange andre kan tilby, som sikrer kort tid uten skriver.

Hvilken etikett skal jeg velge?
Det finnes to forskjellige standard-størrelser på fraktetiketter. Den ene er standarden er 102 x 192mm som brukes på for servicepakker og bedriftspakker fra Posten og Bring. Samme etikett brukes også av alle de andre store transprtørene som f.ks. DHL, Postnord, Schenker med flere.  Det vil si at du skal bruke 102 x 192mm etiketter på alt unntatt pakke i postkassen
Om kunden din er en privatperson og skal ha levert pakken i postkassen bruker man 99 x 105mm. Denne finnes også i en egen RFID variant med ekstra sporing slik at man til enhver tid vet hvor pakken befinner seg. Les mer om det i vårt blogginnlegg her.

Hvorfor velge TA Elektronikk?
TA Elektronikk har 30 års erfaring i markedet og lever av fornøyde kunder. Vi er meget konkurransedyktige på pris og har kompetente ansatte som kan hjelpe med oppsett/installasjon og feilsøking om det skulle være behov. Vi leverer kompetanse og service, og skulle feil oppstå tilbyr vi å kunne reparere skriveren raskt og profesjonelt på vårt serviceverksted i Sandnes. 

Vår startpakke inneholder en etikettskriver med USB-tilkobling og 6 ruller fraktetiketter til en meget god pris. Vi kan også tilby etikettskrivere med nettverkstilkobling (LAN) og trådløs nettverkstilkobling (WiFi). 
Ta kontakt med oss i dag!
Telefon: 99 28 58 18
Epost: post@taelektronikk.no
post@taelektronikk.no